Nascuda als Països Baixos el 1999, es va graduar amb la màxima distinció al Conservatori Reial de la Haia el 2023, i actualment estudia a la Hochschule für Musik “Hanns Eisler” de Berlín. A més, ha participat en masterclasses amb Philippe Herreweghe, Elly Ameling, Graham Johnson i Brigitte Fassbaender. Va ser convidada amb el pianista Jorian van Nee a les masterclasses del Liedfestival Internacional a Zeist el 2021 i va ser Jove Artista al Leeds Lieder Festival el 2023. Ha guanyat diversos premis a l'International Student LiedDuo Competition (2022) i al Prinses Christina Concours. Ha actuat en diferents sales de concerts com el Concertgebouw d'Amsterdam o la Hertz-zaal del TivoliVredenburg a Utrecht. També ha actuat al Grachtenfestival d'Amsterdam, a la ràdio nacional neerlandesa Radio 4 i a la SWR de Stuttgart.
Començà els estudis de viola amb Carlos Albuisech i Keka Cano. Posteriorment, va ingressar al CIEM Federico Moreno Torroba, on va rebre el Premi Extraordinari de Fi de Grau. Va obtenir la seva llicenciatura i màster amb màximes distincions a l'Escuela Superior de Música Reina Sofía. Va ser beneficiària de beques de la Conselleria d'Educació de la Comunitat de Madrid, la Fundació Albéniz, l'AIE, la JONDE i la Fundació Ferrer-Salat. Ha participat en festivals com l'Encuentro y Academia de Santander, Lumières d’Europe (Les Dissonances) i Musethica. L'any 2022, va ser membre de l'acadèmia a la Royal Concertgebouw Orchestra i, des del 2024, és ajuda de solista a l'Orquestra Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya i catedràtica de viola al Conservatori Superior de Música d'Aragó.
Olivia Zaugg (Berna, 1995) viu a Basilea, on va estudiar piano a la Musik-Akademie. Va completar els seus estudis de postgrau amb el professor Anton Kernjak l'estiu de 2021. La seva especialització en lied ha donat lloc a diverses col·laboracions: amb Elionor Martínez Lara (centrada en el repertori francocatalà), Sarah Widmer (centrada en arranjaments de cançons populars) i Maria Laschinger (duo Blickwechsel, centrat en compositores). Els projectes interdisciplinaris representen una part important de la seva obra artística, com la participació en l'obra de teatre musical Triptychon o la seva actuació en solitari a Gaspis wundersame Reise, en la qual combina text, moviment i música. Els seus amplis interessos musicals es reflecteixen en projectes com el duo GGCK amb Martin Reck (electrònica en directe i piano) o el Trio Weón amb música folk sud-americana, en el qual participa com a cantant i acordionista.
Oriol Prat Sabater va completar el seu màster a la Musikhochschule de Stuttgart amb Claudio Bohórquez. El 2014 va entrar a formar part com a violoncel·lista al Cosmos Quartet, i va treballar amb Lluís Claret. El 2012 va acabar els estudis superiors a l'ESMUC amb Damian Martínez, i va rebre classes de música de cambra del Quartet Casals i de Kennedy Moretti. El 2005 va guanyar el primer premi al Concurs L'Arjau de Barcelona i el mateix any va començar a tocar a la Jove Orquestra Nacional de Catalunya; posteriorment, el 2011, va entrar a la Joven Orquesta Nacional de España.
Nascuda a Madrid el 2000 i formada a l'Escola Superior de Música Reina Sofia, ha guanyat, entre altres, el segon premi en el XXV Concurs Andrea Postacchini i el primer en el VIII Premi Francesco Geminiani. Ha actuat com a solista amb diverses orquestres espanyoles, destacant la seva interpretació del concert per a dos violins de Bach al costat d'Anne-Sophie Mutter i l'Orquestra de Cambra Viesgo. Apassionada intèrpret de música de cambra, ha participat en festivals a Europa, col·laborant amb artistes de la talla d'Ivan Moniguetti, Nobuko Imai i Rainer Schmidt. Des de setembre de 2023, és membre de l'Acadèmia de l'Orquestra Simfònica de la Ràdio de Baviera.
Torna Claire Huangci amb obres de Barber, Schubert i Czerny, i dos "highlights" ben coneguts del segle XX: l’Adagio d’Espàrtac i Frígia, de Khatxaturian, amb una melodia intensa i commovedora, i la Rhapsody in Blue de Gershwin, fusió de clàssica i jazz, i èxit clamorós des de la seva estrena.