Nascuda el 2009, va estudiar piano a París amb Igor Lazko i Billy Eidi, després d'uns anys a Madrid sota la tutela d’Anne-Lise Gastaldi. Més tard, a Londres, va estudiar amb Stephen Kovacevich, i des de 2022, rep classes de Romano Pallottini. El 2023 va ser admesa per unanimitat al Conservatori Nacional de París. L’any 2018 va guanyar el primer gran premi a l'International Young Chopin Competition, on Martha Argerich va destacar la seva gran sensibilitat i talent. A l’edat de deu anys va debutar com a solista a l’Orquestra de la UNESCO a París, i des de llavors ha fet recitals a Lucerna, Gstaad, Nantes, Barcelona, París i Montpeller, i ha col·laborat amb l'Orquestra Filharmònica d'Opole o l'Orquestra Filharmònica de Bacău. En l'àmbit de la música de cambra, Beck ha col·laborat amb músics com Olivier Charlier, Andrzej Krawiec o David Walter, entre altres, i es dedica ella mateixa a la composició.
Nascut a Barcelona, és reconegut com un dels violoncel·listes més versàtils i polifacètics de la seva generació, combinant projectes solístics amb una intensa activitat cambrística. És membre fundador del Quartet Casals i el Trio Ludwig. Ha ofert nombrosos recitals de violoncel i ha actuat com a solista amb les orquestres de Radiotelevisió Espanyola, Simfònica de Tenerife, Simfònica de Galícia i OBC entre d’altres, i és convidat regularment als festivals i cicles de concerts més prestigiosos. Entre la seva extensa producció discogràfica, destaquen especialment les seves gravacions de les suites de Bach i de les sonates i variacions de Beethoven. Al marge de l’activitat concertística, ha estat professor convidat a la Hochschule für Musik und Tanz de Colònia, a més de participar en masterclasses tant a Europa com als Estats Units.
La mezzosoprano portuguesa Beatriz Miranda es va unir a l'Ensemble de l'Staatsoper de Hannover la temporada 2023/24 després de completar un any a l'International Opera Studio al mateix teatre. Allà ha cantat, entre d'altres, els papers de Rosina (Il Barbiere di Siviglia), Hänsel (Hänsel und Gretel), Dorabella (Così fan tutte) i la Sacerdotesa (Aida). Apassionada pel repertori de lied, va ser convidada a actuar a la Schubert Week el 2023 a la Pierre Boulez Saal, i ha actuat en diverses sales i festivals com el Neuland.Lied de Heidelberg, l'històric Reitstadel a Neumarkt o el Festival Ravinia de Chicago. Es va graduar al Royal College of Music i a la Hochschule für Musik Hanns Eisler de Berlín; és alumna del Ravinia's Steans Institute, de la Internationale Meistersinger Akademie i de la Heidelberger Frühling Liedakademie.
Belén García (Alacant, 2000) inicia els estudis de cant als catorze anys amb la mezzosoprano Concha Marcos de León. L'any 2019 comença el grau a l’ESMUC amb Enedina Lloris i el finalitza el 2023 amb honors i la Beca Anna Riera. Posteriorment, cursa el màster de Lied “Victoria de los Ángeles” a l’ESMUC amb Francisco Poyato. Actualment, estudia el postgrau de Lied a la Universität Mozarteum (Salzburg, Àustria) amb Pauliina Tukiainen. Ha participat en diversos festivals i concerts. L'any 2024 debuta al Palau de la Música Catalana amb l’OSVA al Festival LIFE Victoria, on també ha estat “Life New Artist”. Ha ofert recitals dins la xarxa de concerts de “Juventudes Musicales de España” i ha estat finalista en la 106a edició del seu concurs de cant.
Llicenciat en Art Dramàtic per l’Institut del Teatre de Barcelona, també s’ha format en cant, dansa jazz i claqué. Entre els muntatges teatrals en els quals ha participat destaquen: Pares normals, dirigit per Sergi Belbel, al Teatre Poliorama (2022); Els secundaris, dirigit per Adrià Aubert, a El Maldà (2022); Cantando bajo la lluvia, dirigit per Àngel Llàcer, al Teatre Tívoli (2021-22); La tienda de los horrores, dirigit per Àngel Llàcer, al Grec (2019) i al Teatre Coliseum (2019-20); Pel davant i pel darrere, dirigit per Alexander Herold, al Teatre Borràs (2018); Gente bien de La Cubana, al Teatre Coliseum (2016-17) o Molt soroll per no res, dirigit per Àngel Llàcer, al Teatre Nacional de Catalunya (2015). És membre fundador d'Els Pirates Teatre, companyia amb la qual ha participat en la majoria dels espectacles i gestiona la sala de teatre El Maldà (2013).
Torna Claire Huangci amb obres de Barber, Schubert i Czerny, i dos "highlights" ben coneguts del segle XX: l’Adagio d’Espàrtac i Frígia, de Khatxaturian, amb una melodia intensa i commovedora, i la Rhapsody in Blue de Gershwin, fusió de clàssica i jazz, i èxit clamorós des de la seva estrena.