Nascuda a Barcelona el 1995, resideix actualment a Basilea, on combina els seus estudis a la Hochschule für Musik amb la docència. S’ha format a l’ESMUC amb Vladislav Bronevetzky i al Conservatori Reial de Brussel·les amb Boyan Vodenitcharov, graduant-se cum laude. La música de cambra ocupa un lloc central en la seva trajectòria, i ha estudiat amb el Quartet Casals, Kennedy Moretti i Anton Kernjak. És membre del Bärhof Ensemble i toca regularment amb el violinista Jaume Guri, interpretant sovint obres al fortepiano des d’una aproximació històrica. Paral·lelament, participa habitualment en projectes interdisciplinaris que integren dansa i teatre físic. Ha actuat en sales i festivals com l’Auditori de Barcelona, el MIM de Brussel·les, Gare du Nord Basel i el Festival Obertura de Barcelona.
Nascuda a Biberach (Baden-Württemberg), va rebre les seves primeres lliçons de cant molt jove. Als catorze anys va fer els primers concerts en solitari i va rebre un premi "Jugend musiziert". Va estudiar a Dresden i Leipzig; la seva formació es complementa amb classes magistrals amb Vesselina Kasarova, Rudolf Piernay, Christine Schäfer i Hedwig Fassbender, entre d'altres. Eva Zalenga és guanyadora del SWR Junge Opernstars 2023, concurs en el que va rebre també l'Emmerich Smola Förderpreis i el Premi d'Orquestra de la Deutschen Radio Philharmonie. També el 2023 va guanyar el Concurs Internacional de Música de Viena. Ha debutat recentment com a Sophie (Werther) i Adele (Die Fledermaus) i és membre de les companyies d'òpera dels teatres de St. Gallen i Regensburg. Apassionada de la cançó, aviat es publicarà el seu CD de debut,amb la pianista Doriana Tchakarova, que inclou enregistraments d'estrenes i de peces romàntiques poc gravades.
Catedràtic de violoncel del Real Conservatorio Superior de Música de Madrid, Fernando Arias compagina la seva vocació pedagògica amb una intensa trajectòria concertística. Com a solista, ha tocat amb orquestres com l'Orquesta de Radiotelevisión Española, l'Orquestra Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya, l'Orquestra Simfònica del Vallès o la Südwestdeutsches Kammerorchester de Pforzheim, entre d'altres. Especialment interessat en la música de cambra, comparteix escenari amb artistes de la categoria de David Kadouch, Antje Weithaas, Anthony Marwood o els quartets Cosmos i Quiroga, i més habitualment amb el VibrArt Trio, del qual és membre i fundador. Fernando Arias va estudiar a l'Escuela Superior de Música Reina Sofía, i va completar la seva formació a la Universitat der Künste de Berlín.
Nascut el 1990, inicià els estudis musicals com a violoncel·lista i es graduà a Detmold (Alemanya). El 2013 inicià els estudis de cant també a Alemanya i els finalitzà el 2019 al Conservatori del Liceu. A partir de 2020 debuta en alguns dels escenaris més destacats de la lírica a Catalunya com la Schubertíada, el Barcelona Obertura Spring Festival o el Festival de Peralada. Ha actuat també a sales com L'Auditori, el Palau de la Música o el Teatro Arriaga de Bilbao, interpretant tant oratori com òpera i lied. En l'àmbit del lied, ha interpretat cicles com Winterreise, Lieder eines fahrenden Gesellen, Kindertotenlieder, Des Knaben Wunderhorn, Don Quichotte à Dulcinée, Dichterliebe, Liederkreis op. 24 i op. 39, Vier ernste Gesänge, An die ferne Geliebte, Fêtes Galantes, Tel jour telle nuit o Old American Songs.
El baríton austríac Florian Boesch és un dels més destacats intèrprets de lied de l'actualitat i actua regularment als escenaris més prestigiosos; ha estat artista resident al Wigmore Hall de Londres, a la Konzerthaus i al Theater an der Wien de Viena, al Teatro de la Zarzuela de Madrid i l'Elbphilharmonie d'Hamburg. Com a convidat freqüent a les sales de concerts, ha treballat amb les orquestres i els directors més rellevants; la seva relació amb Nikolaus Harnoncourt va ser especialment estreta i van col·laborar en projectes com El Messies i Saul de Händel. En els escenaris d'òpera, Florian Boesch ha ofert representacions en versions escenificades de Lazarus de Schubert, El Messies de Händel, Dreigroschenoper de Weill o Fairy Queen de Purcell. Entre les principals produccions de la seva carrera hi ha Wozzeck de Berg a Colònia o Così fan tutte de Mozart al Festival de Salzburg.
Torna Claire Huangci amb obres de Barber, Schubert i Czerny, i dos "highlights" ben coneguts del segle XX: l’Adagio d’Espàrtac i Frígia, de Khatxaturian, amb una melodia intensa i commovedora, i la Rhapsody in Blue de Gershwin, fusió de clàssica i jazz, i èxit clamorós des de la seva estrena.