Durant dècades, Hartmut Höll ha estat un dels pianistes acompanyats més sol·licitats. Entre altres cantants, va acompanyar durant dècades Dietrich Fischer-Dieskau, Renée Fleming i Mitsuko Shirai. Com a professor a la Hochschule für Musik de Karlsruhe, està estretament relacionat amb la generació més jove d'artistes, formant duo també amb la mezzosoprano Yajie Zhang, els tenors Ilker Arcayürek i Kieran Carrel i el baríton Gabriel Rollinson. Els seus companys de música de cambra han estat Tabea Zimmermann, Eduard Brunner, Jörg Widmann i Sabine Meyer. Ha enregistrat una seixantena de CD que abasten un repertori molt divers i ampli. Molts han rebut premis internacionals com el Diapason d'Or i el Premi de la Crítica Alemanya. Recentment, ha enregistrat un CD de cançons del compositor afroamericà William Grant Still en col·laboració amb Gabriel Rollinson, i un de cançons xineses amb Changyong Liao.
Hilko Dumno és professor de lied a la Hochschule für Musik und darstellende Kunst de Frankfurt, on va ser alumne després d'estudiar piano a la Hochschule für Musik de Detmold. Els artistes amb els quals treballa regularment per tota Europa inclouen Christoph Prégardien, Hedwig Fassbender, Julia Kleiter i Johannes Martin Kränzle. Ha actuat al Festival Schleswig-Holstein, la Schubertiade Schwarzenberg, el Festival de Música de Dresden, el Festival de Lucerna, el Festival Amadeus de Ginebra i l'Òpera de Frankfurt. Els seus èxits artístics estan documentats amb enregistraments a les emissores de ràdio NDR, Hessische Rundfunks i Radio Suisse Romande i amb diversos CD com Songs of Love and Death amb Hedwig Fassbender, l'Italienisches Liederbuch amb Christoph Prégardien i Julia Kleiter i l'elogiat Das ewige Rätsel amb Johannes Martin Kränzle.
Nascut a Istanbul i criat a Viena, Ilker Arkayürek és un dels cantants més estimulants i versàtils dels últims anys. Ha estat membre de l'Opera Studio de Zuric (2009-2013), i membre de les companyies del Stadttheater de Klagenfurt (2013-2015) i del Staatstheater de Nurenberg (2015-2018). Els seus èxits recents inclouen el debut a la Canadian Opera Company com a Tamino (Die Zauberflöte); Ferrando (Così fan tutte) amb la Fundação Calouste Gulbenkian, i el paper d'Alfred (Die Fledermaus) a la Musikverein de Graz. Ilker és un intèrpret apassionat pel lied, i sovint es diu que té el do de narrar històries; ha ofert recitals al Festival Internacional d'Edimburg, el Wigmore Hall, la Wiener Konzerthaus, la Schubertiade, l'Òpera de Frankfurt, la Schubertíada, el Life Victoria Barcelona, l'Hugo Wolf Akademie de Stuttgart o la Park Avenue Armory de Nova York, entre d'altres.
Nascuda en 1999, es va graduar a l'Escuela Superior de Canto de Madrid (ESCM) el 2022 i hi va rebre el premi de l'Asociación de Amigos de la ESCM al Premio Fin de Carrera Lola Rodríguez Aragón. Ha estat guardonada també amb el 2n premi i el premi Nuevo Talento en el III Concurso Nacional de Canto “Ciudad de Albacete”, el Premio de Zarzuela en el XXXIX Concurso Internacional de Canto “Ciudad de Logroño” i el 2n Premi i el Premio de Zarzuela en el II Concurso Internacional de Canto “Alcalá de Henares”. Va ser finalista en el IX Concurso Internacional de Canto “Alfredo Kraus” i ha estat beneficiària de la beca Deutschlandstipendium. Actualment, realitza un màster d'òpera en la Hochschule für Musik und Darstellende Kunst de Stuttgart. En el terreny del lied, va ser seleccionada com LIFE New Artist pel Lied Festival Victoria de los Ángeles i col·labora sovint amb el pianista Jesús López Blanco.
Descrit per The Daily Telegraph com un “fora de sèrie”, James Baillieu és un dels pianistes de música de cambra i cançó més importants de la seva generació. Ha fet recitals en solitari i de cambra a tot el món i col·labora amb una àmplia gamma de cantants com Benjamin Appl, Jamie Barton, Ian Bostridge, Allan Clayton, Annette Dasch o Lise Davidsen. És un convidat habitual de molts dels auditoris més prestigiosos del món, incloent-hi el Carnegie Hall de Nova York, el Wigmore Hall i el Barbican Centre de Londres, el Concertgebouw d'Amsterdam, la Konzerthaus i la Pierre Boulez Saal de Berlín, la Konzerthaus i el Musikverein de Viena, el Bozar de Brussel·les, la Philharmonie de Colònia i la Laeiszhalle d'Hamburg. Com a programador, ha comissariat nombrosos festivals de música de cambra i de cançó, incloent-hi cicles per al Festival de Brighton, el Wigmore Hall, la BBC Radio 3 o el Verbier Festival.
Torna Claire Huangci amb obres de Barber, Schubert i Czerny, i dos "highlights" ben coneguts del segle XX: l’Adagio d’Espàrtac i Frígia, de Khatxaturian, amb una melodia intensa i commovedora, i la Rhapsody in Blue de Gershwin, fusió de clàssica i jazz, i èxit clamorós des de la seva estrena.