Va néixer a Deggendorf el 1999. Com a solista, posa el focus en el lied, amb el suport de la seva estreta col·laboració amb el pianista Gerold Huber. Jonas Müller és becari de la Liedakademie de la Heidelberger Frühling sota la direcció de Thomas Hampson. Des de 2022 assisteix a la classe de Lied de la Hochschule für Musik und Theater de Munic amb el professor Christian Gerhaher. El maig de 2021 va fer el seu debut operístic com a Papageno (La flauta màgica) en una producció a la HMT de Munic; el 2022 va cantar el comte Almaviva (Le nozze di Figaro) i Lubano (Der Stein der Weisen). Des del 2021 és becari a la Yehudi Menuhin Live Music Now i a la Fritz Wunderlich Gesellschaft; el mateix any va rebre una beca de la Fundació Hans und Eugenia Jütting. Durant la temporada 2022/23 és becari de la Fundació Thomas Gotthold Greinwald.
Nascut a Prats de Lluçanès (Barcelona), inicià els seus estudis de piano a l’Escolania de Montserrat, on també estudià violí i orgue. Posteriorment continuà els estudis a l’Escola de Música de Barcelona i el Conservatori Professional de Música de Tarragona, i es traslladà a Friburg per estudiar amb Vitali Berzon. Ha actuat com a pianista acompanyant al Festival Grec i al Maig Coral de Barcelona, als cicles Cambra Coral i Concerts de Tarda al Palau de la Música Catalana, així com a L’Auditori i al Liceu, entre altres auditoris. Es dedica a la música de cambra amb diverses formacions i als recitals amb cantants, tot treballant habitualment amb les sopranos Elena Copons i Ulrike Haller i amb el baríton Josep-Ramon Olivé. Actualment és el pianista del Cor de Cambra del Palau de la Música Catalana dirigit per Xavier Puig.
Després de finalitzar els seus estudis al Real Conservatori Superior de Música de Madrid i complementant-lo amb la Kunstuniversität de Graz, va realitzar el màster de Música en la Robert Schumann Hochschule de Düsseldorf. Ha estat membre de nombroses orquestres sota la batuta de directors com Simon Rattle, Gustavo Dudamel, Vasily Petrenko, Daniel Harding o Marc Minkowski. Entre els anys 2018 i 2022 va ser ajuda de solista de l'Orquestra Sinfònica del Gran Teatre del Liceu i professor titular de contrabaix i de música de cambra en la Fundació Conservatori Liceu. Actualment és membre de l'Orquestra i Cor Nacionals d'Espanya i professor de contrabaix a l'Escola Superior Fòrum Musikae.
Jorian van Nee va néixer el 1999. Actualment estudia amb Frank Peters al Conservatori d'Amsterdam, i ha assistit a masterclasses de diversos pianistes, incloent-hi Ronald Brautigam i Jan Wijn. Ha tocat amb diverses orquestres, com ara la Sinfonia Rotterdam, l'orquestra Yehudi Menuhin i la Residentie Orkest a la Haia. El 2013 va guanyar el primer premi i el primer premi de composició del Prinses Christina Concours, i el 2015, va guanyar el millor premi d'acompanyament en la mateixa competició. També ha guanyat premis a la Young Pianist Foundation, al Festival Peter de Grote i, juntament amb la cantant Noëlle Drost, a l'International Student LiedDuo Competition. També amb Noëlle, va participar al Leeds Lieder Festival en 2023 i a l'International Lied Festival de Zeist el 2021. Disposa d'un piano de cua Bechstein cedit pel Nationaal Muziekinstrumenten Fonds.
Nascut a Barcelona, comença els estudis de violoncel, piano i cant a l’Escolania de Montserrat; posteriorment estudia direcció coral i cant clàssic a l’ESMUC i continua la seva formació vocal a la Guildhall School of Music & Drama de Londres (d'on és, a més, guanyador de la Medalla d'or). Ha representat els papers de Comte (Le nozze di Figaro), Mercutio (Roméo et Juliette), Aeneas (Dido & Aeneas) o Tarquinius (The Rape of Lucretia), entre d'altres. Ha cantat els cicles Die schöne Magelone, Lieder eines fahrenden Gesellen, Dichterliebe, Histoires Naturelles, La bonne chanson o An die ferne Geliebte a la Schubertíada, el LIFE Victoria. L'Auditori o el Teatro de la Zarzuela. També ha participat en estrenes d'obres de compositors catalans com García-Demestres (L'eclipsi), Magrané (Diàlegs de Tirant e Carmesina) o García-Tomás (Chansons Trouvées).