Jorian van Nee va néixer el 1999. Actualment estudia amb Frank Peters al Conservatori d'Amsterdam, i ha assistit a masterclasses de diversos pianistes, incloent-hi Ronald Brautigam i Jan Wijn. Ha tocat amb diverses orquestres, com ara la Sinfonia Rotterdam, l'orquestra Yehudi Menuhin i la Residentie Orkest a la Haia. El 2013 va guanyar el primer premi i el primer premi de composició del Prinses Christina Concours, i el 2015, va guanyar el millor premi d'acompanyament en la mateixa competició. També ha guanyat premis a la Young Pianist Foundation, al Festival Peter de Grote i, juntament amb la cantant Noëlle Drost, a l'International Student LiedDuo Competition. També amb Noëlle, va participar al Leeds Lieder Festival en 2023 i a l'International Lied Festival de Zeist el 2021. Disposa d'un piano de cua Bechstein cedit pel Nationaal Muziekinstrumenten Fonds.
Nascut a Barcelona, comença els estudis de violoncel, piano i cant a l’Escolania de Montserrat; posteriorment estudia direcció coral i cant clàssic a l’ESMUC i continua la seva formació vocal a la Guildhall School of Music & Drama de Londres (d'on és, a més, guanyador de la Medalla d'or). Ha representat els papers de Comte (Le nozze di Figaro), Mercutio (Roméo et Juliette), Aeneas (Dido & Aeneas) o Tarquinius (The Rape of Lucretia), entre d'altres. Ha cantat els cicles Die schöne Magelone, Lieder eines fahrenden Gesellen, Dichterliebe, Histoires Naturelles, La bonne chanson o An die ferne Geliebte a la Schubertíada, el LIFE Victoria. L'Auditori o el Teatro de la Zarzuela. També ha participat en estrenes d'obres de compositors catalans com García-Demestres (L'eclipsi), Magrané (Diàlegs de Tirant e Carmesina) o García-Tomás (Chansons Trouvées).
L'aclamat pianista Joseph Middleton està especialitzat en l'art de l'acompanyament de cançons i la música de cambra. Durant els últims nou anys ha estat director del festival Leeds Lieder, músic en residència al Pembroke College Cambridge i professor en la seva alma mater, la Royal Academy of Music. Joseph col·labora amb cantants internacionals com Thomas Allen, Ian Bostridge, Sarah Connolly, Lucy Crowe, Iestyn Davies, Wolfgang Holzmair, Christiane Karg, Katarina Karnéus, Simon Keenlyside, Felicity Lott, Christopher Maltman, John Mark Ainsley, Kate Royal, Carolyn Sampson i Roderick Williams. És convidat habitual a l'Alice Tully Hall de Nova York, el Concertgebouw d'Amsterdam, la Konzerthaus de Viena, la Zürich Tonhalle, la Philharmonie de Colònia, la Philharmonie de Luxemburg, el Museu d'Orsay de París i el Wigmore Hall de Londres.
Nascut el 1989, inicia els seus estudis de piano a Oviedo als sis anys. Després d'estudiar a l'Escuela Superior de Música Reina Sofía, es trasllada a Londres per estudiar al Royal College of Music. Posteriorment, continua la seva formació a la Universität für Musik und darstellende Kunst de Viena. Actualment, compagina la seva activitat docent a l'Escola Superior de Música Reina Sofía amb una àmplia activitat internacional com a solista i com a músic de cambra, que l'ha dut a actuar a sales com el Wigmore Hall, l'Auditorio Nacional de Madrid, el Palau de la Música Catalana, la Fundación Juan March y el Ateneu de Bucarest, a més d'haver fet gires de concert per Llatinoamèrica i Xina.
Julia Kleiter va fer el seu debut operístic el 2004, com a Pamina (Die Zauberflöte), a l'Òpera de la Bastilla de París. Ha interpretat, entre d'altres, els papers de Comtessa (Le nozze di Figaro), Ilia (Idomeneo), Agathe (Der Freischütz), Donna Anna (Don Giovanni) o Eva (Die Meistersinger von Nürnberg). Recentment, ha cantat l'Stabat Mater i el Requiem de Dvořák, Das Paradies und die Peri de Schumann, Ein deutsches Requiem de Brahms, La creació de Haydn, L'Oratori de Nadal de Bach i el Te Deum de Bruckner. Julia Kleiter ofereix sovint recitals de cançó al Wigmore Hall de Londres, a París, Madrid, Munic i a la Schubertiade Schwarzenberg. Actua regularment amb els pianistes Michael Gees i Julius Drake i ha actuat també a la Pierre Boulez Saal de Berlín, el Musikverein de Viena, el Mozarteum de Salzburg i la Philharmonie d'Essen.
Torna Claire Huangci amb obres de Barber, Schubert i Czerny, i dos "highlights" ben coneguts del segle XX: l’Adagio d’Espàrtac i Frígia, de Khatxaturian, amb una melodia intensa i commovedora, i la Rhapsody in Blue de Gershwin, fusió de clàssica i jazz, i èxit clamorós des de la seva estrena.