Nascuda a Esparreguera (Barcelona) en una família de músics i actrius, Maria va iniciar els seus estudis de violí als quatre anys amb el seu pare, i només en tenia set quan va interpretar el seu primer concert com a solista. Va estudiar a Barcelona i a l'Escuela Superior de Música Reina Sofía de Madrid. Va completar el seu màster en Interpretació a la Royal Academy of Music de Londres i va fer postgraus a la Universität Mozarteum de Salzburg i a la Musik-Akademie de Basilea. Com a solista i músic de cambra, ha actuat en sales de concerts d'Europa com el Palau de la Música Catalana i l'Auditori de Barcelona, el Teatro Monumental i l'Auditorio Nacional de Madrid, l'Ateneu Romanès de Bucarest i el Wigmore Hall de Londres. Actualment és membre de l’Ensemble Bayona, The Rest Project, i el Trio da Vinci.
Estudia piano clàssic, direcció coral i orquestral a l’ESMUC i cursa un màster en Pianista acompanyant a la Guildhall School of Music and Drama de Londres. També a Londres, comença a dirigir assistint Alice Farnham i Eamonn Dougann. L’any 2016 s’estableix de nou a Catalunya, com a pianista i assistent de direcció de les corals Fòrum Vocal i Coral Canigó. El 2018 assumeix la direcció del cor de cambra ARSinNOVA i el 2019, la del cor de cambra NOCTES, amb qui obté el 2n premi al Certamen Coral Ciudad de Granada (2023) i grava música inèdita de Johan Duijck. Des de 2022 col·labora amb l’Orfeó Català. Ha dirigit produccions al Teatre Lliure, el Mercat de les Flors i festivals destacats com Jardins de Pedralbes, el Mercat de la Música Viva de Vic i el Festival de Música Religiosa de Vic.
Nascuda el 1996 a Hondarribia, és una violista formada a la Hochschule für Musik de Dresden, on va estudiar amb la professora Pauline Sachse i va obtenir el màster amb distincions. Ha perfeccionat les seves habilitats en música de cambra amb mestres com Tabea Zimmermann i Heime Müller. Amb una àmplia experiència orquestral, ha tocat amb l’Ensemble Resonanz i la Mahler Chamber Orchestra, i és membre titular de l'Orquestra Estatal d'Hamburg des del 2017. El 2023, va rebre el tercer premi al concurs Oskar Nedbal a Praga i és membre de l’Amaris Quartett des de 2020.
Nascuda a la Garriga (Barcelona) l'any 1997, va començar a tocar el violoncel als sis anys. Va continuar els seus estudis a Leopold Mozart Zentrum de la Universitat d'Augsburg. Va ser artista resident a la Queen Elisabeth Music Chapel de Waterloo i actualment estudia al Stauffer Center for Strings de Cremona. Ha actuat en festivals i sales de concerts com el Festival Pau Casals 2017 a Prades, el Festival Supercello 2018 a Pequín, L'Auditori i el Palau de la Música a Barcelona, o la Fundación Juan March a Madrid. Com a solista, ha actuat amb l'Orquestra Camera Musicae, la Bruckner Akademie Orchester o l'Orquestra Simfònica del Vallès. Ha estat guardonada en diversos concursos, entre ells el Guardó Internacional Pau Casals (2016) i El Primer Palau (2020). Fins al 2018 va tocar un violoncel construït per Marc Laberte (1921) que va pertànyer a Pau Casals. Actualment toca un violoncel del luthier David Bagué.
Masabane Cecilia Rangwanasha va guanyar el 2021 el concurs BBC Cardiff Singer of the World i actualment és New Generation Artist de la BBC Radio 3. Així mateix, la soprano ha rebut el 2024 el Premi Herbert von Karajan. El 2024/25 interpretarà, entre d'altres, la Simfonia núm. 9 de Beethoven amb l'Orquestra Filharmònica de Múnic, el Requiem de Verdi a la Wiener Konzerthaus, la Sea Symphony de Vaughan Williams amb la London Symphony Orchestra, l'Stabat Mater de Rossini amb l'Orquestra Simfònica de la Ràdio de Viena o els Vier letzte Lieder de Strauss amb l'Orquesta Sinfónica de Castilla y León. Rangwanasha ha interpretat també Knoxville: The Summer of 1915 de Barber, la Simfonia núm. 2 de Mendelssohn, Das Klagende Lied i la Simfonia núm. 4 de Mahler, A Child of Our Time de Tippet i altres papers d'òpera com ara Elisabeth de Valois (Don Carlo) o Elettra (Idomeneo).