
Marta Peño, violí | Luis Rodríguez, violí | Mario Oltra, viola | Arnold Rodríguez, violoncel
Fundat a Madrid el 2018, ha actuat a Salzburg, París, Londres, Mont-real, Venècia, Milà o Lucca i, en l’àmbit estatal, a Madrid, Barcelona, Granada, Burgos, Lleó, Santander, Oviedo o Gijón. Forma part de diverses institucions europees de quartet, com ECMA, Le Dimore del Quartetto i ProQuartet. Ha estat guardonat amb el primer premi a l’XI Concurs Internacional de Música de Cambra Antón García Abril i al 26è Concurs de Música de Cambra Josep Mirabent i Magrans, i amb el segon premi al XIX Concurs Internacional de Música de Cambra d’Arnuero i al I Concurs de Música de Cambra Ciutat d’Altea, així com amb una menció d’honor al Zukunftsklang Award 2022 Stuttgart. Des de començaments de 2022 és quartet resident del Museu Lázaro Galdiano de Madrid.


