Ha actuat per tot Europa en auditoris com el Wigmore Hall, el Royal Festival Hall i el Barbican Hall de Londres, el Concertgebouw d'Amsterdam, les sales Flagey i Bozar de Brusel·les, l'Auditori Pau Casals d'El Vendrell o L'Auditori i el Palau de la Música Catalana, com a solista i a músic de cambra. Ha tocat com a solista amb orquestres com l'Orquestra de Cambra Franz Liszt de Budapest, l'Orquestra de Cambra de Valònia, l'Orquestra de RTVE, l'OBC i l'Orquestra de Cambra d'Andorra. Pau Codina ha guanyat diversos concursos i premis, com el Premi Guilhermina Suggia, el tercer premi i el premi de la crítica al concurs El Primer Palau, i el primer premi al Concurs Permanent de Joventuts Musicals d'Espanya. És membre de l'Esbjerg Ensemble, l'Oculi Ensemble i el Trio Fortuny.
Albaceten jaio zen 1997an, Londresko Royal College of Musicen ikasi zuen eta 2024tik Reina Sofia Goi Mailako Musika Eskolako Banco Santander Fundazioaren Piano Katedran ikasten ari da. Besteak beste, Poloniako Paderewski Nazioarteko Piano Lehiaketako bigarren saria, Espainiako Nazioarteko Piano Konpositoreen Lehiaketako lehen saria, Nazioarteko Piano Lehiaketako Rosa Sabater Sarian “Jaen Saria”, edo Bruselako Cesar Frank Lehiaketako lehen saria irabazi ditu. Europa osoan aritu da errezitaldiekin eta bakarlari gisa Galiziako Orkestra Sinfonikoarekin, Gaztela eta Leongo Orkestra Sinfonikoarekin, Valentziako Orkestrarekin, Sevillako Errege Orkestra Sinfonikoarekin edo Poloniako Pomeranian Hall Symphony Orchestrarekin.
Vera Martínez Mehner i Abel Tomàs, violins | Cristina Cordero, viola | Arnau Tomàs, violoncel
Guanyador dels primers premis dels Concursos Internacionals de Londres i d’Hamburg (Concurs Brahms), el Quartet Casals ha esdevingut un dels quartets de corda més importants de la seva generació. Ha actuat de manera assídua a les sales Wigmore Hall, Carnegie Hall, Musikverein de Viena, Kölner Philarmonie, Cité de la Musique de Paris, Concertgebouw d’Amsterdam i Philarmonie de Berlín, així com a la Schubertíada i la Schubertiade Schwarzenberg. Ha rebut una profunda influència de compositors vius de la nostra època com György Kurtag i ha realitzat estrenes mundials de notables compositors espanyols de l’actualitat. El més destacat de les seves pròximes temporades inclou el cicle dels deu últims quartets de Mozart així com altres projectes centrats en els compositors hongaresos Bartók, Ligeti i Kurtág. Ha estat reconegut com a ambaixador cultural per part de la Generalitat de Catalunya i de l'Institut Ramon Llull.
Lluís Castan i Judit Bardolet, violins | Miquel Jordà, viola | Jesús Miralles, violoncel
Nascut el 2010, s'ha format a Basilea, Berlín i Hannover; posteriorment, el 2019 va ser becat per l'Escuela Superior de Música Reina Sofía per formar part del programa de l'Instituto de Càmara. Guanyadorsde diversos concursos nacionals i internacionals, ha actuat en escenaris com ara el Concertgebouw i el Muziekgebouw d’Amsterdam, l'Stadt-Casino de Basilea, l'Elbphilharmonie d'Hamburg o La Fenice de Venècia. També ha estat convidat a festivals d’estiu de prestigi com la Schubertíada, el Festival Pau Casals del Vendrell, la Porta Ferrada, Aix-en-Provence i Verbier. És destacable el seu compromís amb la música de nova creació, que l'ha dut a actuar al cicle del CNDM de Madrid, a la Nuit de la Création a Aix-enProvence, al KunstFest de Weimar i a l’Arnold Schoenberg Center de Viena.
Anton Hanson, Jules Dussap, violins | Gabrielle Lafait, viola | Simon Dechambre, violoncel
Fundat el 2013 a París, ha forjat una identitat musical que abasta un ampli espectre d'horitzons musicals, i ha treballat amb figures reconegudes internacionalment com Hatto Beyerle i Johannes Meissl, així com amb quartets representatius de l'Escola francesa com Ebène i Ysaÿe. El Quartet Hanson també està compromès amb compositors contemporanis com Toshio Hosokawa, Wolfgang Rihm i Mathias Pintscher. Ha guanyat diversos premis al Concurs de Ginebra, el Concurs Joseph Haydn de Viena i el Concurs Internacional de Cambra de Lió. El quartet actua en llocs tan prestigiosos com el Louvre Auditorium, el Wigmore Hall de Londres, la Philharmonie de París, el Victoria Hall de Ginebra, l'ORF Kulturhaus de Viena i també, regularment, a Àsia. Actua sovint amb músics com Bertrand Chamayou, Edgar Moreau, Adam Laloum, Pierre Genisson, Bruno Philippe, Vadim Kholodenko i Guillaume Bellom.
Torna Claire Huangci amb obres de Barber, Schubert i Czerny, i dos "highlights" ben coneguts del segle XX: l’Adagio d’Espàrtac i Frígia, de Khatxaturian, amb una melodia intensa i commovedora, i la Rhapsody in Blue de Gershwin, fusió de clàssica i jazz, i èxit clamorós des de la seva estrena.