Bernat Prat Sabater started playing violin in Capellades (Barcelona) with Sergi Bello. He graduated with high distinction from ESMUC in Spain, where he studied violin with Eva Graubin and chamber music with Kennedy Moretti and Cuarteto Casals. From 2014 to 2016 he has been student of Rainer Schmidt in the Hochschule für Musik Basel, where he completed the Master violin performance with high distinction. He is a founding member of Cosmos Quartet and has been part of orchestras such as JONC, JONDE, SHMFO, OBC and Cadaqués Orchestra. Bernat has also been awarded with many prizes at a great variety of national competitions as well of International.
Nascuda el 1993, es forma en piano i oboè al Conservatori de Tarragona. Acaba el grau professional amb una mitjana d’excel·lent i rep el Premi Extraordinari de piano. Posteriorment, culmina el grau d'interpretació de piano a l'ESMUC amb les màximes qualificacions. Ha guanyat el 1r premi al Concorso Internazionale Elsa Respighi (2015) i el I Premio AESPIRE. Ha actuat a teatres i auditoris com l'Auditori Pau Casals, La Pedrera, el Teatro Niccolini de Florència, el Teatro Filarmonico de Verona o a la capella de l’Old Royal Naval College, a Londres. Centrada en l'activitat com a pianista repertorista, en l'actualitat és pianista oficial en concursos com el de Les Corts i ha acompanyat cantants com Sara Blanch i Carles Pachon. Des del 2023 continua la seva formació a l’European Opera Academy en la disciplina de Maestro Collaboratore a Florència (Itàlia).
Glaswegian Mezzo Beth Taylor, lauded for her “strong presence”, “sensational coloratura” and “intriguing depth”, is on the onset of a major international career. She is the 3rd prize winner of the 2019 Wigmore Hall Competition, and grand winner of the prestigious 2022 Elizabeth Connell Prize for dramatic voices. She has performed at the Deutsche Oper Berlin, Oper Frankfurt Glyndebourne Festival, Opernhaus Zürich or Auditorio de Madrid with roles as Erda and Erste Norn (Der Ring des Nibelungen), Bianca (Bianca e Falliero), Bradamente (Alcina), Arsace (Semiramide) or Cornelia (Giulio Cesare). She is in very high demand across Europe’s concert platforms also in song and oratorio. She has performed with notable ensembles including the Dunedin Consort, Capella Mediterranea, the Ricercare Ensemble and the Orchestra of the Age of Enlightenment and with notable pianists as Julius Drake, Jonathan Ware, and rising star Hamish Brown.
Nascut el 2006, inicia els seus estudis musicals a Malgrat de Mar. Actualment, estudia amb Peter Thiemann, professor al Conservatori Superior Liceu. Ha assistit també a masterclasses amb Daniel Mitnitsky, Hilel Zori i Gary Hoffman, i durant els últims anys ha participat en els cursos de l'Acadèmia Internacional de Música de Solsona. Ha actuat al Gran Teatre del Liceu, el Paranimf de la Universitat de Barcelona, el teatre i la catedral de Solsona, i a Cervera de la Marenda, entre altres llocs. El juny de 2023 va ser el solista d'una orquestra de trenta violoncels organitzada per motiu de celebració de la diada Pau Casals, dirigida pel mestre Antoni Ros Marbà, i forma part de la Jove Orquestra Nacional de Catalunya. Toca amb un violoncel Laberte del 1921 cedit per la Fundació Pau Casals, un instrument que va pertànyer al mateix Pau Casals.
Blai Bosser Toca és membre de l'OBC, i ha estudiat a l'ESMuC i la Hochschule für Musik Basel. Ha col·laborat amb orquestres com la Tonhalle Orchester de Zúric o la Sinfonieorchester i la Kammerorchester de Basilea. El 2022 va obtenir el primer premi amb el Quartet Spirea a l'Orpheus Competition. Toca un violoncel construït pel seu pare, Jaume Bosser, el 2020.
Torna Claire Huangci amb obres de Barber, Schubert i Czerny, i dos "highlights" ben coneguts del segle XX: l’Adagio d’Espàrtac i Frígia, de Khatxaturian, amb una melodia intensa i commovedora, i la Rhapsody in Blue de Gershwin, fusió de clàssica i jazz, i èxit clamorós des de la seva estrena.