Simon Lepper va estudiar música al King's College de Cambridge abans d'estudiar acompanyament de piano a la Royal Academy of Music i més tard a la Fondation Royaumont. És professor de repertori vocal al Royal College of Music de Londres i des de 2003 és acompanyant oficial del concurs BBC Cardiff Singer of the World. Entre els seus projectes destaquen la invitació del Wigmore Hall per presentar tres concerts amb cançons de Joseph Marx; gires amb Stéphane Degout; la interpretació dels cicles de Schubert amb Gerald Finley i Mark Padmore, recitals amb Christiane Karg o un programa tot Schubert amb Ilker Arcayürek. Recentment ha ofert recitals amb Masabane Cecilia Rangnawasha, un recital a Santa Fe i el seu debut coreà amb Benjamin Appl, així com les cançons completes de Messiaen amb Gweneth-Ann Rand al Festival d'Aldeburgh.
Després de graduar-se a l'escola primària a l'illa de Jeju, Soohong Park es va traslladar a Detmold (Alemanya) als dotze anys per estudiar a la Hochschule für Musik de la ciutat. Després de graduar-se el 2016 va continuar els seus estudis a la Guildhall School of Music & Drama de Londres. El 2020 va guanyar-hi la prestigiosa Medalla d'or; com a Guildhall Artist, ha actuat al Carnegie Hall de Nova York i al Barbican Hall de Londres, i ha actuat regularment amb orquestra a Alemanya i Anglaterra. El 2018, va assistir a l'International Musicians Seminar Prussia Cove al Regne Unit i l'any següent va ser finalista del Concurs Internacional de Música Isang Yun a Tongyeong (Corea del Sud). Té dos màsters en música de cambra i acompanyament vocal, i un grau com a solista.
Va descobrir la seva passió per la música de cambra i l'acompanyament vocal durant els seus estudis a la Hochschule für Musik "Carl Maria von Weber" de Dresden i es va centrar en aquests gèneres després de fugir de l'antiga RDA el 1989. Des de 1997, Viena ha estat la llar musical del pianista. Va ser l'acompanyant habitual de Siegfried Jerusalem i ha acompanyat un gran nombre de cantants de renom, incloent-hi Diana Damrau, Edita Gruberová, Günther Groissböck, Robert Holl i Marlis Petersen. Ha actuat en sales de concerts tan importants com l'Alte Oper de Frankfurt, el Musikverein de Viena, la Semperoper de Dresden, la Philharmonie de Berlín, la Deutsche Staatsoper de Berlín, el Carnegie Hall de Nova York i La Scala de Milà, i és un convidat freqüent en festivals internacionals com el Klangbogen al Theater an der Wien, la Schubertiade Schwarzenberg, el Festival de Salzburg i el Festival d'Òpera de Munic.
Abesti-errepertorioa gustuko du Teodora Opriere errumaniar piano-jotzaileak, eta errezitaldiak eskaini ditu Wigmore Hall, Pierre Boulez Saal edo LIFE Victoria Festival areto eta jaialdietan. Weimarreko Hochschule für Musik Franz Liszt-en piano interpretazioa ikasi ondoren, piano akonpainamenduko masterra egin zuen Londresko Royal Academy of Music-en. Heidelberger Frühling Liedakademieren, Orsay-Royaumont Akademiaren eta Live Music Now programaren parte izan da. Teodora Michael Arivony baritonoarekin aritzen da aldizka; elkarrekin 1. saria irabazi zuten Groningeneko Student LiedDuo lehiaketan 2020an, eta 3. saria Heidelberg-eko Das Lied lehiaketan 2019an. Teodora Donostian kokatuta dago, eta Donostiako Orfeoiko piano-jotzailea da.
Theresa Pilsl va estudiar cant a l'Universität der Künste i a la Hochschule für Musik Hanns Eisler de Berlín; simultàniament, va estudiar Medicina a la Charité de la mateixa ciutat i actualment fa el seu doctorat en Foniatria a la Ludwig-Maximilians-Universität de Múnic. Ha guanyat nombrosos premis a concursos com ara el 9è Concurs Internacional d'Òpera Barroca Pietro Antonio Cesti, el National Singing Competition (2018) i el SWR Young Opera Stars (2020). Va rebre una beca de l'Atelier lyrique del Festival de Verbier, de la Heidelberger Frühling Lied Akademie i de la Fundació Konrad Adenauer. Ha fet recitals a la Heidelberger Frühling, el festival HIDALGO, el Martha Argerich Festival o la Pierre Boulez Saal. El seu repertori operístic inclou Susanna i Barbarina (Le nozze di Figaro), Pamina (Die Zauberflöte) i Genius (Der Stein der Weisen), entre altres papers.
Torna Claire Huangci amb obres de Barber, Schubert i Czerny, i dos "highlights" ben coneguts del segle XX: l’Adagio d’Espàrtac i Frígia, de Khatxaturian, amb una melodia intensa i commovedora, i la Rhapsody in Blue de Gershwin, fusió de clàssica i jazz, i èxit clamorós des de la seva estrena.