Meredith Wohlgemuth es una soprano americana establecida en Hannover. El 2022 recibió el primer premio y el premio de Canción francesa en el Concurso Internacional Musical de Montreal, y el 2023 ganó el primer premio en el Concurso Internacional Schubert de Dortmund, también con la pianista Jinhee Park. En la temporada 2022/23 hizo su debut operístico a Europa en la Staatsoper Hannover, debutando los papeles de Giulietta (I Capuleti e i Montecchi) Adina (L'elisir de amore), Gretel (Hänsel und Gretel), Euridice (Orfeo), Cordelia (Lear) y Blumenmädchen (Parsifal). También interpretó varios recitales de lied en Dortmund y Colonia con los pianistas Jinhee Park y Eric Schneider. Meredith creció cantando y actuando en musicales desde los siete años. Recibió su título de Máster en Canto por la Juilliard School el 2020.
Nacida a Tarragona (1995), hizo el grado superior de Canto y el máster de Interpretación del Lied en la ESMUC; recibió tres veces la beca de la Fundación Victoria de los Ángeles y ha formado parte del programa “Lied the Future” impulsado por la Asociación Franz Schubert. Con la pianista Carmen Santamaría ha grabado un disco con obras de Arturo Dúo-Vital y canciones de diversas compositoras, y con el guitarrista Bernardo Rambaud, canciones de Eduard Toldrà. Tiene en repertorio personajes operísticos como Micaëla (Carmen), Lucy (The Telephone), Pamina (Die Zauberflöte) o Lauretta (Gianni Schicchi). Ha actuado a la Schubertíada, el LIFE Victoria, el Barcelona Apertura Spring Festival y el Festival de Música Antigua de los Pirineos, y ha cantado en salas como el Auditorio Nacional de Burdeos, L'Auditori, el Palau de la Música Catalana, el Auditori de Girona y el Auditorio de Madrid.
La seva afició per la música va començar en els assajos de pasdobles i sarsueles de la banda de Toledo, la seva ciutat natal. Des dels seus inicis ha rebut premis en nombrosos concursos, destacant el primer premi en el Concurs JJMM d'Espanya (2016), que la va portar a debutar com a solista amb la ORTVE. Les seves primeres passes van ser guiades per María Casado i Asier Polo. Entre 2017 i 2022 va estudiar a l'Escola Superior de Música Reina Sofia. Allà va ser membre del quartet de corda Óscar Esplá, rebent la menció al grup de cambra més excel·lent en 2019 i 2020. En 2022 es va incorporar a l'Acadèmia de la Staatskapelle de Berlín i des d'agost d'aquell any és membre de l'Orquesta Nacional de España.
Noctes és un cor de cambra de Barcelona fundat el 2019 per Àlex Honrubia i dirigit per Maria Mauri. Format per setze joves cantants amb àmplia experiència coral i formació vocal, té com a objectiu compartir música de cambra de qualitat i oferir als seus membres una plataforma de formació i projecció artística. Amb un repertori versàtil, interpreta obres de diverses èpoques i treballa amb directors convidats com Lluís Vilamajó, Pedro Pardo i Alexander Frey. Ha actuat en auditoris i festivals destacats com el de Grans Concerts a l’Atlàntida de Vic i el Festival del Romànic, i va guanyar el segon premi al I Certamen Coral Ciudad de Granada (2023). També col·labora amb entitats com l'Orquestra Simfònica Victoria de los Ángeles i La Sonorosa, i manté el compromís amb artistes emergents i projectes socials.
Noelia Rodiles estudió en los conservatorios de música de Avilés, Madrid y Berlín, y completó sus estudios en la Escuela Superior de Música Reina Sofía. Su trayectoria musical incluye actuaciones en las principales salas de conciertos españolas, desde el Auditorio Nacional de Música de Madrid hasta el Teatro Real, el Auditorio de Zaragoza, el Auditori de Barcelona, el Palau de la Música Catalana o el Auditori de Palma, y en festivales como la Schubertíada, el Festival de Música y Danza de Granada o la Quincena Musical Donostiarra. Asimismo, ha tocado en Alemania, México, Italia, Francia, Polonia, Túnez, Bolivia o Jordania. Como solista, ha trabajado con el Orquesta Nacional de España, la Orquesta de RTVE, la Orquesta Sinfónica de Querétaro (México), The Soloists of London o la Heinrich Heine Symphoniker de Düsseldof, entre otras orquestas.
Torna Claire Huangci amb obres de Barber, Schubert i Czerny, i dos "highlights" ben coneguts del segle XX: l’Adagio d’Espàrtac i Frígia, de Khatxaturian, amb una melodia intensa i commovedora, i la Rhapsody in Blue de Gershwin, fusió de clàssica i jazz, i èxit clamorós des de la seva estrena.